De Bloglines a Google Reader

Hasta ahora usaba blogline para leer los feeds de los blogs que seguía, pero ahora, y tras ligeras pruebas, me he pasado a Google Reader. Podría decir que me gusta más visualmente, como esta organizado, o que se actualiza más rápido, pero como decían algunos otros vendidos al poder supremo, ya puestos a vendernos a Google, rindámonos completamente. ¿Por que como sería no usar nada que tenga una G en su nombre? Pues imposible.

Ia!, Ia!, Google ftaghn!!

Call of Cthulhu

3 Respuestas a “De Bloglines a Google Reader

  1. Eu levo xa tempo usando o Google Reader e completamente entregado ó PDM de Google 😀

    Estou contento e cada pouco van sacando cousas novas interesantes. Se teño que porlle un ‘pero’ é que non te podes desuscribir dende un post calquera e que non podes mudar a ligazón dun bló, tes que borralo e voltar a sucribirte. Polo demáis todo perfecto 🙂

  2. Al final somos todos victimas del Plan de Dominación Mundial, XDD.

  3. Uns víctimas e outros agardamos ver recompensada a nosa lealdade de anos XDD

Responder

